Pts Turkey Yeni Türk Pts Sitesi Min Ödeme 1TL Ödeme Kanıtlı




           Yeniden bir başka pts sitesi ile merhaba arkadaşlar. Pts Turkey isimli yeni açılmış bir Pts Sitesi keşfettim. Aslında bir kaç gün önce açılmış ws forumunda. Fakat bu aralar reklam işlerinin yoğunluğu nedeniyle forumları gezme fırsatı bulamamıştım. Dün gece yatmadan önce gözüme takıldı bir reklama üye olup kapattım. Sabahleyin reklamın onaylandığını gördüm. Reklamları tamamladım. Site şartları Ptsearn ve PtsMaster siteleri gibi. Onlardan farklı ödeme limiti olduğunu söyleyebilirim. Ödeme limiti 1 TL. Epeyde üye olmayı bekleyen reklam var. Tam olarak saymadım ama hata yapmadan hepsini tamamlarsanız yaklaşık 3 Tl veya daha fazlasını kazanabilirsiniz. Günlük bir lira şuan garanti gibi. Çünkü ödemeyi talep ettiğimden çok kısa bir süre sonra ödeme eksiksiz ve hızlı bir şekilde yapıldı. Türk Pts sitelerinin daha da artması dileğimle. Lütfen reklamlara üye olurken reklamda istenen şartları tam olarak yerine getirelim, madur durumuna düşmeyelim. Hepinize bol kazançlar dilerim.







Site Adresi: www.ptsturkey.com

Hiç yorum yok: